sobota, 18 lutego 2012

Jak zdjąć simlocka z iphone z softem 4.2.1.


Jak zdjąć simlocka z iphona 3G
- wchodzimy do cydii
- wschodzimy do zakładki manage
- wybieramy plik o nazwie sources
- klikam w okienko edit
- klikamy w okienko add
- w oknie w które nam się ukaże należy wpisaćhttp://repo666.ultrasn0w.com
- klikam w okno add source
- po zakończeniu instalacji klikamy wokno return to cydia
- wychodzimy z cydii
- wchodzimy do cydii
- wchodzimy do zakładki search
- wpisujemy ultrasn0w
- klikamy w okienko install
Po zakończeniu całej operacji zaleca się ponowne uruchomienie iphona. 

32 komentarze:

  1. Super;) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatne. Dziękuję !
    Fajny, interseujacy blog. :3
    Oby tak daleej !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co to cydii-a i ewentualnie skąd ją ściągnąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wpisać w przeglądarkę: cydia download (i soft iPhone) i kliknąć w pierwszy lepszy link.
      p.s.
      Szukanie nie boli.

      Usuń
    2. dzieki! u mnie nadal działa!

      Usuń
  4. a tylko możliwośc przez wi-fi ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jeśli masz duży transfer neta w komórce, to wystarczy;)

      Usuń
    2. Podepnij eternet pod iphona

      Usuń
  5. Czy tym sposobem można ściągnąć też sima z 3gS?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ta metoda zadziała na softa 4.1

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  8. DZIEKI TWOJEMU POSTU ODBLOKOWALAM TELEFON. DZIEKUJE!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam mam 3g iphona wersja 4.2.1 (8C148)
    Firmwer modemu : 05.15.04

    Z przykrością piszę że w/w instrukcja nie działa i nie sprawdziła się podjołem około 10 prób i każda kończy się poraszką , telefon pozostaje w DFU i za pomocą itunes przywracany jest do odzyskania sprawności

    OdpowiedzUsuń
  10. Verifying URL .jak długo to ma byc?

    OdpowiedzUsuń
  11. the requested modifications cannot be appiled..... i co teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo:/ i też nie wiem...

      Usuń
    2. ja tez nie wiem.poraszka

      Usuń
  12. Działa! Wielkie dzięki:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, syn dostał iphona 3g - jest syndia i redsn0w - wkładam kartę sim z palay instaluję tak jak opisano i niesty brak sieci - telefon działa z karta orange - jakieś sugetie lub pomoc?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam 3g z softem 4,2,1 czy zadziala sciaganie locka czy sie nawet nie bawic??

    OdpowiedzUsuń
  15. Zanim rozpoczniecie wypisywać kroki powyżej zaczekajcie aż Cydiia wgra sobie wszystkie potrzebne narzędzia(robi to automatycznie). Bez tego mogą występować problemy przy wgrywaniu simlocka

    OdpowiedzUsuń
  16. repo z koncowka .com nie działa, trzeba wpisac .org!

    OdpowiedzUsuń
  17. dla wszystkich ktorym to nie dziala!!!
    najpierw trzeba zrobic jailbreak z cydia i wgrac redns0w 0.9.6rc16 wgrac baseband od ipada 6.15.00
    wszelkie instrukcje sa u wujka google

    OdpowiedzUsuń
  18. a nie latwiej w ten sposob?:P sciagniesz tak z kazdego iphone, ostatnio nawet na lumii sciagnalem
    http://hack-methods.com/ultimate-simlock-code-generator/

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęło by blokadę z ios 4.3.5?

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie cały czas pisze Szukam... i żadnej sieci nie znajduje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze ja mam to samo . SIM Play nie działa. ( szuka sieci ) A może odblokować za pieniądze ( na stale ) http://simlock24.pl/simlock/Iphone/3G/wolal bym nie płacić , ale jak mam się bojąc z tematem przez miesiąc to wole poświecić 70 zeta i spokój. Jeśli uda mi się odblokować to następna rzeczą jest wymiana baterii ( koszt nie duży ) Pozdrawiam.

      Usuń
  21. A co powiecie na taki sposób odblokowania simlock iPhone http://www.download.net.pl/jak-zdjac-blokade-sim-z-iphone-simlock/n/5569/

    OdpowiedzUsuń